De Boovenkamer ‘Netwerken’
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object

Agenda

Kinder- en jongerenmarketing

26-03-2015
26 maart

Inzicht in de belevingswereld van kids & jongeren
Angela Weghorst (werkzaam bij TwinQ) combineert marketing, psychologie, intuïtie en creativiteit in deze workshop over kinder- en jongerenmarketing. Het belooft een zeer interactieve sessie te worden en we gaan volop zelf aan de slag!
TwinQ weet wat er leeft onder kinderen, jongeren en gezinnen. Dit weten ze door regelmatig onderzoek te doen onder deze doelgroep. Dit doen ze niet alleen omdat het ontzettend leuk is om met hen in contact te zijn, maar ook omdat het een doelgroep in beweging is: wat vandaag ‘hot’ is kan morgen al weer ‘not’ zijn.
Kinderen & jongeren zijn niet alleen inspirerend, verfrissend, humoristisch en eerlijk maar ookconfronterend en uitermate kritisch. Ze zijn marketingwise omdat ze zijn opgegroeid met een overdaad aan marketingactiviteiten gericht op hen. Hierdoor prikken ze genadeloos door marketing trucs en staan ze uitermate kritisch tegenover concepten die hun hart niet weten te raken. Je moet dan ook van goeden huize komen en je ‘huiswerk’ goed hebben gedaan willen ze je toelaten en omarmen.
Naast het achterhalen en begrijpen van wat er diep in hun harten speelt is het van belang om hun algemene belevingswereld te begrijpen. Het verkrijgen van inzicht in de invloed van leeftijd, geslacht, kindtypen en sociale omgeving:  de basis principes van kids & jongerenmarketing.