De Boovenkamer ‘Netwerken’
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object

Agenda

Drivers van consumentengedrag

09-03-2017
09 maart

Drivers van Consumentengedrag (en hoe maak ik mijn winkelformule of categorie toekomstbestendig).

Consumentengedrag verandert. GfK signaleert dat er binnen de foodsector vier belangrijke trends zijn die consumentengedrag maximaal beïnvloeden. Daarnaast zijn er zes maatschappelijke ontwikkelingen die invloed uitoefenen op de invulling van deze vier basisbehoeften, wat weer leidt tot veranderingen in consumentengedrag. Op 9 maart nemen Bas van Eekelen en Coen Dekker van GfK je mee door deze trends en maatschappelijke ontwikkelingen en hun invloed op het consumentengedrag.
We beginnen met een presentatie door Bas, en vervolgens gaan jullie in groepen met Coen aan de slag in een workshop, waarbij je gaat werken aan de winkel of categorie van de toekomst. Hoe kun je als winkelformule of fabrikant inspelen op dit veranderende consumentengedrag en maak je je formule of categorie toekomstbestending? Uiteraard gaan we onze ideeën ook aan elkaar presenteren en met elkaar bespreken.