De Boovenkamer ‘Netwerken’
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object
SlideshowImage object SlideshowImage object

Agenda

Retail in transition

15-06-2017
15 juni

Spreker: John Terra, Research Director Q and A
‚ÄčIn de visie van Q and A vindt de transitie van de traditionele retailmarketing naar een attractieconcept plaats door het toevoegen van waarden op één of beide dimensies. Door deze dimensies toe te voegen worden winkels veel meer dan een plek waar de transactie plaatsvindt. In de ultieme vorm worden winkels zelfs plekken waar geen transacties meer plaats hoeven te vinden. De winkel als showroom is niet langer een slecht idee, maar kan een goede invulling van de fysieke omgeving worden. De opties hiervoor lijken eindeloos, maar  John Terra zal  een aantal waarden die kunnen worden toegevoegd, toelichten.

 Daarna gaan we in groepen aan de slag met Points of Engagement:

  • Wat betekent experience voor de positie op het schap/ rol van het merk? Welke functies worden daarbij dominant in food?
  • Wat betekent expertise voor de positie op het schap/ rol van het merk? Welke functies worden daarbij dominant in food?
  • Wat betekent convenience voor food?